mandag den 27. april 2009

Ursa Minor

Lille Bjørn er opkaldt efter stjernen Ursa Minor, på dansk Lille Bjørn, fordi vi regnede med at han ville blive en stjerne :-)
Og ved dagens træning hos Charlotte var han totalt stjerne, i en grad som jeg bare aldrig har oplevet det tidligere.
Der var nogle skæve pladser, et indkald med stå hvor han løb for langt, nogen sit i plads som ikke holdt så længe og et enkelt tilbagespring der missede. Men det var også cirka alt hvad der ikke fungerede i løbet af en times træning.
  • Ståen i Stå, sid var bare lige i øjet 3 gange
  • Indkald med stå var 2 ud af 3 med skarpe stop
  • Fremsendingen var bare en drøm: Intet target, fremsending fra to forskellige sider, han tordnede ud, blev stoppet i centrum, og blev dækket af på en kommando. Totalt flot og lækkert!!!
  • Frem/tilbagespring var 2 ud af 3 ok, men vi skal træne de afslutninger særskilt (låg/balje)
  • Apporteringen var tæt på perfekt (lidt hurtig aflevering)
  • Alle 2-skridtsøvelserne og vendinger var superflotte.
  • I fællesdækken belønnede jeg efter 60 sekunder, derefter igen efter 60 sekunder, og så lavede vi en korrekt afslutning hvor Lille Bjørn blev liggende

Conni kan bekræfte at jeg var helt euforisk bagefter! Dette var bare den mest fantastiske træningstime jeg har haft med Lille Bjørn.
En rigtig god måde at fejre Charlottes fødselsdag på!!

PS: Megan trænede jeg den næste time, men lad mig nøjes med at konstatere, at det ikke kørte helt så godt som med Lille Bjørn …

Ingen kommentarer: