mandag den 24. maj 2010

Chicken Camp - 23. maj 2010

Jamen hvad skal jeg skrive?
Det var en spændende og en vemodig dag. Afslutningen på et 22-dages forløb med en af verdens bedste dyretrænere, et pragtfuldt hold og en fantastisk makker giver anledning til en masse følelser.
I får IKKE min afsluttende evaluering i dag!
Jeg vil nøjes med at konstatere, at det forløb jeg har været igennem hos Bob Bailey det sidste år har været enestående, og jeg har lært en masse om at planlægge, sætte kriterier, observere, klikke, belønne osv. Jeg er blevet meget bedre til at træne høns, formentlig også en meget bedre hundetræner, sikkert også meget bedre til at arbejde med andre mennesker der træner deres hunde.
I denne omgang må I nøjes med denne video, der dels viser overrækkelsen af diplomer, dels mine afsluttende prøver - og det er totalt ucensureret :-)

Ingen kommentarer: