søndag den 30. maj 2010

Rallyprøver i Albertslund 30. maj 2010

Den korte udgave er at det ikke gik særlig godt. Efter to gode prøver i begynderklasse med Lille Bjørn troede jeg den ville være der i dag – men nej, der gik snus i den næsten med det samme, og der blev lidt for meget håndtering med linen. Jeg synes ikke det var SÅ galt, men det er dommeren der bestemmer, så det blev til Ikke bestået :-) Vi prøver igen 12. juni!
Megan var oppe i Ekspertklasse i silende regnvejr, og det passer os godt! Med mednørd Conni og Peia på æresplads gik Megan en af sine absolut bedste banegennemgange. Desværre havde jeg overset, at en af øvelserne ikke blev afsluttet ordentlig: Stop-stå-dæk – Megan havde ikke fået lagt sig ordentlig ned før jeg gik videre, og det kostede 10 point. Vi endte med 85 point, så resten har været ganske fint. Jeg var meget tilfreds med Megan, som virkelig var på, og virkede mere koncentreret end jeg har oplevet hende længe.
Nu står den på LP3 de to kommende weekender med hende, og ellers er planen at hun først skal op til Spaniel Klubbens prøver den 12. september, både i rally og LP.

Ingen kommentarer: