torsdag den 29. juli 2010

Feriedage – 8

Vi var i IKEA ved 10-tiden for at købe lidt forskelligt.
Bagefter havde vi lyst til en kop kaffe, og uden videre blev Kirsten overtalt til at vi tog til Køge og fik en let frokost på Meson Gourmet :-) 4 x tapas er ikke dårligt, og slet ikke på det kvalitetsniveau, vi købte også noget med hjem til aftensmaden.
Jeg tog op til Kalkgraven med Megan og gik en tur omkring kalkgraven. Nu er badning blevet tilladt og vandet så meget tillokkende ud, men jeg kunne nære mig, nu jeg ikke havde badetøj med. Vi var lige nået tilbage til bilen, da regnen satte ind.
Hjemme igen blev Megan efterladt, og Kirsten og jeg gik op til centret med drengene. Vi blev lige inviteret ind for at se hvordan Nybom Vines ombygning skrider frem, og Kirsten købte noget chokolade hos Husk Kaffen inden vi vendte næsen hjemad. Vi var dårligt kommet hjem, før det styrtede ned. Flot timing!
Christian kom hjem til en lækker tapasmiddag.
Han har arbejdet med at modernisere hjemmesiden for Sydkystens Hundeskole, og det fik vi lige set på og lagt live efter aftensmaden. Nu er den blevet til at vedligeholde, og har fået en fornuftig struktur. Det er lidt vildt. Vi har 9 hold, der starter i de kommende måneder, og det er da bare en fornøjelse!

Ingen kommentarer: