torsdag den 30. september 2010

En travl uge

Det har været endnu en travl uge, og ja, den er ikke slut endnu. Men en hurtig update.
Søndag morgen er jeg hjælpetræner på Camillas første unghundehold i Jersie, en hyggelig tjans med masser af lækre hunde. Min absolutte favorit er den engelske springer spaniel han Mojo, som bare er en Megan i lille størrelse – totalt overlækker. Og med en meget dygtig fører Pernille i øvrigt. Jeg håber de får lyst til noget LP en dag :-)
Megan, Camilla og Emma, Pernille og Mojo

Derefter gik turen til København og en lækker brunch på Cafe Europa og lidt slentren i København.

På Nikolaj Plads så vi dette maleri, spændende hund:

Mandag stod den på arbejde og opgaveretning. Lille Bjørn demonstrerede lige hvordan man slapper af:

Tirsdag morgen, endnu en spændende morgenhimmel:

Aftenen betød afslutning af et rallyhold og et LP-hold.

Onsdag havde Kirsten og jeg 31 års bryllupsdag, og den fejrede vi i Køge med tapas på Meson Gourmet med Christian:

Torsdag var en anelse vemodig. Afslutning på endnu et rallyhold og et LP-hold. Det var mit 8. rallyhold, og jeg har givet stafetten videre til Susanne Jervin, som starter to nye hold. Her er opstillingen til det sidste rallyhold:

Selv fortsætter jeg med to indendørs LP-hold allerede tirsdag og onsdag.

Ingen kommentarer: