søndag den 19. december 2010

2x10 2010

Der bliver udarbejdet så mange top 10 lister, så jeg kommer da også lige med et par hunderelaterede, for hhv. personlige oplevelser og personer.
Personlige hundeoplevelser i 2010:
  1. Udviklingen af Megans og mit samarbejde efter at jeg er begyndt at tage det roligt
  2. Min deltagelse i Chicken Camp med Bob Bailey 12.-23. maj
  3. At Sydkystens Hundeskole er blevet en succes
  4. Megans 251,5 point og klubmesterskab i LP3 ved Spaniel Klubbens LP-prøver i Herfølge den 12. september
  5. Lille Bjørns 99 point og 2. vinder i Begynderklasse ved Dansk Collie Klubs Rallyprøver i Fensmark den 12. juni, hvor han også blev RBM
  6. Megans 99 point og 1. vinder i Ekspertklasse ved Islandsk Fårehundeklubs Rallyprøver i Holbæk den 9. oktober
  7. Megans og min træning hos Johanna Allanach
  8. Megans og min tur til Samsø den 18.-20. juni
  9. At opleve Camilla og Emmas debut LP Eliteklasse ved Dansk Collie Klubs prøver 16. oktober
  10. Spaniel Klubbens LP- og rallyprøver i Herfølge den 12. september, som samlet arrangement
Hundepersoner som betød noget særligt for mig i 2010:

  1. Kirsten – mit uvurderlige bagland, uden for kategori

  1. Bob Bailey – verdensklase træning af iagttagelse af adfærd og timing af belønning
  2. Johanna Allanach – løbende inspiration og nye vinkler på træningen
  3. Mine elever i Sydkystens Hundeskole – løbende inspiration!
  4. Anne Kew – kloge, indsigtsfulde blogindlæg
  5. Camilla Johannessen – inspirerende som instruktør og som menneske
  6. Conni Hansen – indbegrebet af en nørd & en ualmindeligt læseværdig blog
  7. Marianne Jensen – klog og hjælpsom
  8. Trine Dyrgaard – hjælpsom og klog
  9. Lone Sommer – bedårende Flickans mor, og at se de to sammen er bare wow!
  10. Lizzie Bauder – ansvarshavende racerepræsentant for Norwich terriere i DTK, og årsagen til, at jeg vil gøre noget for racen

Ingen kommentarer: