søndag den 10. april 2011

Gustav

Gustav fik en introduktion til rally

I dag havde jeg fået en uventet fridag, og havde aftalt med Camilla, at jeg skulle deltage i hendes LP-hold med Lille Bjørn. Samtidig fik jeg lovet at passe Gustav mens Camilla kørte dels LP-, dels hvalpehold. Og det gav nogle ekstra træningsmuligheder. Fx fik jeg gode muligheder for at belønne Megan og ikke mindst Lille Bjørn for at holde sig i ro
Gustav er den skønneste dreng, 16 måneder, nysgerrig, rolig og lærenem. Vi fik arbejdet med felt, apportering, diverse rallyskilte, klappe fremmede hunde (Megan og Lille Bjørn), ikke gå hen til mor mens hun underviser mv.

Gustav og Lille Bjørn hyggede sig sammen

De 2½ time fløj af sted, og jeg fik trænet lidt småøvelser med både Lille Bjørn og Megan undervejs, så det var perfekt.
Eftermiddagen gik med at ordne drivhus og ellers nyde at kunne sidde udendørs!!!
Jeg fik trænet lidt med Lille Bjørn og Megan, og de er bare totalt færdige efter en dag, hvor de ikke har hvilet ret mange minutter ad gangen.

Ingen kommentarer: