mandag den 25. april 2011

Mingus

Kirsten med sin 4 dage gamle grandnevø Mingus!
Søndag aften aftalte Camilla og jeg spontant lidt træning i Jersie her til morgen. Jeg lagde et spor og var figurant for Emma.
Megan og jeg havde 4 kegler og en pose kyllingestykker som hjælpemidler, og gik snedige mønstre med højre- og venstrehandling – jeg prøvede også at få rytmen 1-2-3-4 :-) Så arbejdede vi med sideskift specielt det foran, og jeg vil ikke sige det er helt godt endnu, men det bliver altså bedre og bedre.
I eftermiddags var vi til Jennys fødselsdag og for første gang så vi Mingus live: Mingus er nevø Peter og hans kone Pernilles søn, som blev født i torsdags! Uha en lækker lille dreng :-)
Det var så en påske der gik en anelse i hundene: rallychampion kursus torsdag, fri ved fod kursus lørdag, træning søndag og træning mandag. I morgen er det tilbage til hverdagen, Megan og Lille Bjørn skal til rallytræning i morgen aften, og torsdag går mine tre LP-hold i gang igen.

Ingen kommentarer: