lørdag den 17. september 2011

Hundefri weekend


Nej, vi havde ikke fri fra hundene, men der var planlagt NUL hundeaktiviteter.
Vi havde for længe siden (jeg havde bare glemt det) besluttet at vi skulle ind til Torvehallerne, så jeg gik glip af Camilla og Emmas uofficielle debut i DcH.
Men Torvehallerne var godt nok et besøg værd, og det bliver bare et sted vi kommer til at handle fast!

Først gik vi en orienteringsrunde, så fik vi morgenkaffe og morgenbrød på Fougaz og så var vi rundt og handle. Bl.a. købte vi lidt af hvert fra hav.dk, som man kan se på billedet. Det rakte rigeligt til frokost og aftensmad sammen med nogle forskellige oste og noget silderogn
Jeg havde noget hjemmearbejde, der skulle klares, men fik også trænet lidt med Lille Bjørn. Bl.a. næseprøven. Jeg tror simpelthen jeg har glemt at resette ham i den øvelse. Efter en smutter lavede han to flotte søgninger med i alt 14 pinde, og usvigeligt sikkert fandt og apporterede han den rigtige.
Der er et par øvelser vil skal have arbejdet lidt med inden næste søndags LP2 i Fensmark, så det håber jeg lige der bliver mulighed for.

Ingen kommentarer: