lørdag den 31. december 2011

Et fantastisk år

Årets sidste solopgang
Hvis jeg kort skal opsummere 2011 har det været et fantastisk år.
Privat har jeg fortsat min skønne Kirsten – som jeg måske burde værdsætte endnu mere end jeg gør til daglig!
Jeg har en dygtig og dejlig søn Christian, som har fået lejlighed og er faldet godt til i sit nye arbejde.
Vi er alle sunde og raske.
Jeg har haft flere rigtigt spændende arbejdsopgaver, og mit firma går godt.
Hundemæssigt går det fantastisk, og det kan læsere af denne blog jo løbende følge med i. Gamle Otto lever i bedste velgående. Megan konkurrerer på topplan i rally championklasse, og det er kun førerens begrænsninger der gør at hun ikke når de absolutte topresultater. Lille Bjørn har været årets stjerne med en RØM-titel i rally og sin første pind i ekspertklasse samt en LP2-titel. Max er kommet til os i august, og er den skønneste hund, som jeg glæder mig til at udstille og konkurrere med mange år frem.
Hundetræningsmæssigt har det været et exceptionelt år. Fast træning hos Johanna Allanach, kurser hos Åsa Eriksson, Helle Damkjær, Camilla Johannessen, Nette Stormlund mfl. og og ikke mindst Niina Svartberg.
Så jeg vil glæde mig over et fantastisk 2011 og drømme om et mindst lige så skønt 2012.
Tak til alle jer, som jeg har været sammen med i 2011. Jeg ønsker alle et nytår, hvor de når de mål, de har sat sig.

Ingen kommentarer: