tirsdag den 11. september 2012

Planlægning af træning

Den eneste organiserede træning jeg går til pt. er LP-træning hos Johanna Allanach med Max og Lille Bjørn.

Den fortsætter indendørs i Havdrup fra 1. oktober, og begge hunde er naturligvis tilmeldt.

Så er jeg tilmeldt Anita Jakobssons LP-hold i Havdrup med Max. Jeg har overvejet andre muligheder for træningshold nr. 2 for Max, men Anitas er bare helt oplagt holdet for os. Anita kender mig rigtigt godt og kender mine ambitioner og mål næsten ligeså godt, som jeg selv gør. Og stiller mig de samme nærgående spørgsmål, som jeg elsker at stille mine kursister: Hvad er dine kriterier? Hvad klikker du for? Har du overvejet …?

Megan har jeg ikke tilmeldt noget endnu. Men jeg kunne rigtigt godt tænke mig et lille luksus rallychampionhold, gad vide om vi ikke er nogen nørder, der kunne finde sammen om det?!

Og så står der også snart et foredrag og kursus med Niina Svartberg på programmet. Foredraget den 10. oktober er der stadig pladser på, du kan tilmelde via dette link.

Kurset 11.-12. oktober 2012 er for længst overtegnet. For mig er luksusproblemet hvilke hunde jeg skal have med. Og løsningen bliver nok Lille Bjørn den ene dag og Max den anden.

Og hvis jeg nu ser på lidt længere sigt …

Johanna og jeg arrangerer sammen Hundedagene 2013. De holdes på Køge-Herfølge Jagtforenings arealer.

Programmet er følgende:

1.-2. juli 2013 (to-dages kurser, samme instruktør begge dage)
  • Heather Smith, htm-kursus
  • Cecilie Køste, LP-kursus
  • Mona Kjernholm, LP-kursus
  • Anja Christiansen, Rally/motivationskursus
3. juli 2013
  • Officielle LP-prøver (dommer Marianne Jensen)
  • Officielle rallyprøver (dommer Trine Dyrgaard)
4.-5. juli 2013 (to-dages kurser, samme instruktør begge dage)
  • Heather Smith, htm-kursus
  • Cecilie Køste, LP-kursus
  • Mona Kjernholm, LP-kursus
  • Helle Damkjær, LP-kursus
Alle kurserne koster 2.500 kr. (inkl. frokost) for to dage med hund. Max 8 deltagere med hund. Prisen uden hund er 800 kr. (inkl. frokost) for to dage.

Interesserede kan henvende sig til mig vedr. LP-kurserne.

Jeg skal selv deltage hos Cecilie Køste med hund 1.-2. juli og hos Mona Kjernholm med hund 4.-5. juli. Og mon ikke der smutter et par prøver med om onsdagen?!

Det bliver en fantastisk uge :-)

Ingen kommentarer: