lørdag den 17. november 2012

En rund dag – del 3

Det er 14 dage siden jeg blev 60, men som jeg løbende fortæller Kirsten: Det kan vi godt fejre mange gange. I dag stod den på fødselsdagsbrunch.

Uden at nævne navne kan jeg fortælle at der var nogle gode forretningsforbindelser og gode kolleger, Max’ opdrætter, mine yndlingstrænere, min yndlingstræningsmakker og hundevenner (nørder).

Oldfruen holdt en superflot tale, med en masse gode pointer om det fantastiske sammenhold blandt os nørdede hundefolk, og hvor lidt vi egentlig véd om hinanden udenfor træningssammenhæng. Fx havde Conni først i forbindelse med invitationen opdaget at jeg har en kinesisk mor.

Jeg blev begavet i den grad. Jeg havde fået en del forespørgsler om ønsker, og været ret defensiv: delikatesser, specialøl, vin. Og det blev i den grad bemærket :-) Så gavekort på kulinariske oplevelser, lækre vine, en flot buket blomster, et imponerende udvalg af specialøl, spændende chokolader, gavekort, rom og et ganske specielt gavekort fyldte gavebordet. Lutter gaver der er til for at nydes.

Der blev vist også talt om katte, projektledelse og andet væsentligt, men hovedsagelig var der hundesnak ved bordene.

Mens vi hyggede os havde Amandas kæreste Michael fuld gang i projekt tæppeflytning. Med virkning fra i dag er Sydkystens Hundeskole flyttet fra halmhallen i Havdrup til luksushallen i Køge.

Vi var naturligvis en håndfuld der skulle ud og se den nye hal efter brunchen, og den ser bare rigtigt godt ud. Flot, stor hal, nu med gulvtæppe; udendørs areal; toilet; varme. Og da jeg skal ud og ordne alle remedierne i morgen, så tror jeg at Lille Bjørn og Max lige får en lille træningsrunde. Jeg får fornøjelsen at stå for den ”officielle” indvielse med afslutningen på mine tre LP-hold på mandag.

En god, ekstra fødselsdag!

Ingen kommentarer: