fredag den 17. maj 2013

Minimal træning

Max og Megan i C-MAX'en

Det har været en travl uge og tiden til træning har været begrænset. Jeg tager revanche i næste uge.


Johanna, Lone og Majbrit

Søndag var jeg til Lone Sommers afsluttende prøve som rallybedømmer.

Mandag havde jeg mit LP-hold i Jersie og jeg fik trænet effektivt 20 minutter inden med Max. Vi havde fokus på stillingsskift, springapport, positioner under gang, indkald og fremsending.


Onsdag var der rallyhold i Osted og derefter deltagelse på LP-hold med Max. Fællesøvelser og positioner under gang gik ikke særligt godt, men resten var ret pænt. Jeg havde specielt fokus på fri ved fod hos Anita, og sørme om ikke nogle korte, intensive pas gjorde at Max var totalt på.

Torsdag måtte jeg for tredje gang i træk melde fra til træning hos Johanna, en meget kedelig rekord, som jeg bestemt ikke håber skal forbedres. Undskyldningen var denne gang en heldagsworkshop i Stockholm.


I dag var vores nye bil endelig klar. En Ford C-MAX i Panther Black på papegøjeplader skal erstatte Suzuki Gran Vitaraen, som har tjent os vel, næsten 143.000 km, men har en skrækkelig benzinøkonomi.

Derefter gik turen til Østrand hvor vi købte et Variocage dobbeltbur. Som man kan se ovenfor er buret godkendt af hundene.

I morgen står den på hundemassage og søndag på rallyelevkursus i Esbjerg.

Ingen kommentarer: