søndag den 23. november 2014

Når enden er god

Morgentur i blæsevejr

Som man kan se af min blog i går har det været en dramatisk og hektisk uge. Men sikken en lettelse, at det hele faldt på plads med en ny hal, og der i dag har været næsten business as usual.

Brunch på Café Europa

Illum's julepyntede vinduer

Julepyntet d'Angleterre
 
Kirsten synes jeg skulle have en Stetson

I Magasin fandt vi denne vin

Megan og Max hjalp med at fjerne det sidste fra hallen, Merete og Christina havde taget det meste

Udstyr samlet i den nye hal

Afmærkning ved indkørslen til Brordrupvej 15, Kamstrup

Lammekoteletter med tilbehør samt Paul :-)

Det der gør mig særligt glad efter denne uge er først og fremmest den fantastiske bestyrelse i Sydkystens Hundeskole, som har sikret en meget effektiv proces i forbindelse med halskiftet. Og dernæst de mange positive reaktioner vi har fået fordi vi har handlet, som vi har gjort.
 
Jeg glæder mig til en travl uge med fokus på den sjove del af hundearbejdet: LP hos Susanne tirsdag, undervisning onsdag, træning hos Johanna torsdag. Og så en spændende weekend, hvor jeg skal op til 6 rallyprøver, 1 LP-prøve samt dømme rally. Jeg glæder mig rigtigt meget til det altsammen!

Ingen kommentarer: