søndag den 14. december 2014

Abstinenser



Jeg savner morgenturene med hundene i dagslys, men det kan der heldigvis kompenseres for i weekenden.


Vi kunne i morges både konstatere at vandet er steget siden gårsdagens lavvande og opleve en fantastisk solopgang.


Kirsten og jeg havde planlagt at tage til Torvehallerne, og der blev købt lidt julegaver og vi fik en lækker frokost hos Sushilovers.

Der er flere meget interessante vinhandlere i Torvehallerne og jeg kiggede nærmere på vinene hos Lautia.


Jeg faldt bl.a. over en 2006 Pinot Noir Triple Overtime, og sørme om den ikke er produceret af en af min ungdoms helte, den sovjetiske ishockeyspiller Игорь Николаевич Ларионов.


Hjemme igen fik jeg seriøse træningsabstinenser, så jeg kørte i hallen med Max mens Kirsten gik tur med Megan og Lille Bjørn. 75 % motivation og 25 % præcision blev det cirka til i vores 40 minutters træningspas. Ren Egon Olsen: 1 spring, 1 felt, 4 kegler og 4 skilteholdere, og så trænede vi ellers løs. 5-6 forskellige stykker legetøj kom i brug, og Max fortalte at han var tilfreds med min indsats.


Vi fik et fantastisk aftensmåltid herunder Larionovs vin. Den kan bestemt anbefales.

Dejlig dag.

Ingen kommentarer: