torsdag den 26. marts 2015

Sidste dag i hallen

Blæsende torsdag morgen

I dag var jeg nået til sidste selvtræningsdag i hallen. En lille smule vemodigt, men tanken om at skulle træne på græs for alvor er altoverskyggende.

Klar til LP-træning

Anita og jeg startede med en LP3 uden fællesøvelser, igen gennemførte vi forløbet, så vi på skift havde den samme øvelse.

Lille Bjørn gik et rigtigt flot program. En manglende sit under gang, et manglende spring i springapport (men han tog det tilbage) og i første runde stillingsskift reagerede han ikke på første kommando.

Eller superflot, så vi er bestemt på rette spor. Han sluttede med to flotte næseprøver, så jeg er meget tilfreds.

Aktuelt læsestof

Derefter gav Johanna mig en lang række ideer til mit HTM-program, som jeg skal i gang med at træne med Max. Jeg har desuden fundet Emmy Simonsens bog om HTM & Freestyle frem, nu skal den læses med det rette fokus :-)

Derefter kom Max ind, tog et flot felt og springapport, inden vi trænede lidt forskellige positioner.

Max og veninde

Til sidst legede han med den skønneste Alaskan malamute hvalp.

Ingen kommentarer: