onsdag den 17. juni 2015

Et billede siger mere …



Præmieoverrækkelse 5. juni (foto: Laila Stender Bonde)

Jeg fik en dejlig overraskelse forleden. Uden at jeg vidste det var jeg blevet fotograferet til præmieoverrækkelsen 5. juni og sikken et skønt foto Laila Stender Bonde havde taget.

Jeg har fået flere kommentarer på det sidste, om at jeg virker gladere og ser gladere ud.

Det er jeg og det håber jeg at jeg gør.

Jeg er virkelig kommet ind i en positiv spiral, og jeg har allerede 4-5 gange fortalt om det forløb, jeg har været igennem siden hin famøse 26. april.

Jeg talte med en i dag om noget helt andet, og til sidst blev jeg lykønsket med de flotte resultater.

Hvilket affødte et mindre foredrag fra mig om dygtige hunde, der kunne alle øvelserne, men bare manglede at føreren støttede dem fornuftigt.

Jeg tror en masse af den glæde, jeg følte efter en skøn lørdag i Undinehallen, kan aflæses i det foto.

Ingen kommentarer: