fredag den 16. oktober 2015

Fridag


Jeg fik ekstraordinært mulighed for at holde fri i dag. Det var lækkert.
  • Jeg kunne sove længe.
  • Jeg kunne gå en længere morgentur med hundene.
 
  • Jeg kunne lægge et Godmorgen! foto ud.
  • Jeg kunne aftale det sidste med Anita om Rallyinstruktøruddannelsen.
  • Jeg kunne opslå Rallyinstruktøruddannelsen.
  • Kirsten og jeg kunne tage til Torvehallerne.
  • Vi kunne få morgenmad hos Grannys.  
  • Vi kunne foretage masser af madindkøb.
  • Vi kunne købe lækre kødben til hundene.
  • Vi kunne gå en dejlig eftermiddagstur med hundene.
  • Jeg kunne skrive blogindlæg om rallyinstruktøruddannelsen

  • Vi kunne få en gourmetmiddag herhjemme.
  • Jeg kunne foretage en tiltrængt oprydning af mine mails.
  • Jeg kunne annoncere en hundemarch 24. december 2015 til støtte for Hundesport mod Cancer, se her.
  • Jeg kunne åbne for tilmelding til 3 dobbelte og 1 enkelt rallyprøve i 2016, se her.
  • Jeg kunne mentalt forberede mig til LP-prøven på søndag – LP3 med Lille Bjørn hos Hvalsø Hundevenner – som nok bliver hans sidste LP-prøve, og det er vist mig der skal vænne mig til noget helt nyt derefter.

Ingen kommentarer: