fredag den 6. november 2015

13-10

Emmy og Oscar i 2002

For 13 år siden...:-) hedder Oldfruens blog fra i går.

 Conni skriver bl.a. ”-var Übernørden Paul lige fyldt 50 år – gad vide hvordan hans hundeliv så ud dengang ? :-)”

Vi havde dengang to border terriere Emmy (Borderhouse Emily Rose) og Otto (Borderhouse Knight Rider) – Max’ oldefar- og vi havde også Oscar, den eneste hvalp efter Emmy og Otto, som man kan læse om her.

Emmy var pensioneret fra udstilling og gravprøver.

Otto havde et godt udstillingsår:

10.03.2002 Hårlev, Dtk Ilse Freerksen 1.CHK 1.CHKK CK 1.BHK BIM
01.06.2002 Hårlev,d.T.K. L. Crawley 1.CHK 2.CHKK CK 3.BHK
16.06.2002 Valby, D.K.K. M. Mccarthy 2.CHK
17.08.2002 Hillerød, Dkk Guiseppe Alesandra 1.CHK 3.CHKK
24.08.2002 Kolding, D.T.K. Ann Rode 1.CHK 1.CHKK CK 1.BHK BIM
25.08.2002 Kolding, D.T.K. Pamela Cross Stern 1.CHK 1.CHKK CK 1.BHK BIR
03.11.2002 Herning, D.K.K. Løvenkjær, Svend 1.CHK 1.CHKK CK 1.BHK BIR

Oscar fik sin gravprøve 2002 og blev DKCH året efter.

Jeg var med i redaktionen af Border Terrier Nyt.

Året efter kom Megan til, men det er en helt anden historie :-)

Tak Conni for den kærkomne opfordring til at se 13 år tilbage!

Den 26. maj 2006 er det 10 år siden den første officielle rallyprøve blev afholdt i DKK’s regi. Dengang anede jeg naturligvis ikke, hvor meget rally skulle komme til at fylde i mit liv.

Nu konkurrerer jeg med alle tre hunde i rally, har været til DM med to i år, skal til Årets Hund med 2 senere på måneden, vil gerne kvalificere alle tre til DM/Årets Hund næste år, underviser i rally, holder instruktøruddannelse i rally, dømmer i rally og er i DKK’s rallyudvalg.

I forbindelse med det sidste har jeg fået fornøjelsen at skulle redigere festskriftet (som bliver en bog!) i forbindelse med jubilæet og i den anledning er jeg ved at indsamle data om alle de hunde, der har opnået titlerne DKRLCH, DKRSCH, DKRLME eller DKRSME.

Listen opdateres løbende og ligger her. Det er sjovt at samle informationerne, og jeg kan bare læse og høre, at det giver anledning til en masse gode minder, hos dem der sender resultaterne ind.

Ingen kommentarer: