torsdag den 19. november 2015

De sidste forberedelser

Klar til rally i weekenden
 
Træningen i morgen blev aflyst, og det var ikke det værste der kunne ske. Hundene er så toptunede som de kan blive, og vi er helt klar til weekendens prøver.

Så til aften er bilen gjort klar til lørdag, et ekstra bur er kommet på plads – nu da alle skal tre hunde med - og rallyskilteholdere og diverse andet udstyr er taget ud, så kun det nødvendige er med.

Fotoet viser nogle vigtige ting, jeg skal have med:
  • Videokameraet er gjort klar (stativet også), så prøverne kan blive optaget
  • Obsidianstenen, som jeg altid har i lommen (også til prøver), så jeg husker at tage en dyb indånding indimellem – hvis jeg skulle glemme det
  • Hønsemedaljen, som jeg har gået med til ALLE prøver siden DM, den bringer held
  • Max’ resultatbog, som for sidste gang skal bruges til en prøve i ekspertklasse
  • Lille Bjørns resultatbog
  • Megans resultatbog, hvor jeg er kommet til sidste side – første resultat er fra 23. juni 2007, da vi debuterede i rally i Ølstykke. Jeg håber at jeg lidt ind i det nye år skal bestille en ny rally resultatbog til hende :-)
23. juni 2007, dagen for Megans debut i rally. Charlotte, Alice og Anita

Ingen kommentarer: