mandag den 9. november 2015

Flere hemmeligheder – og en superskarp Max



Aftenens rallytræning hos Johanna var endnu en af de hemmelige, dvs. jeg må ikke refererer noget konkret. Så jeg vil nøjes med at sige, at hun igen havde fundet på nye finurligheder, denne gang indgik nogle få rallyskilter, der var nogen konkurrence og forskelligt andet som virkelig krævede hårdt arbejde af førerne og hundene. Der blev knoklet igennem.

Susanne og Annesine hilste vi på lige uden for hallen, og højløbske Annesine var meget interessant synes Max.

Hvorefter vi gik ind og arbejdede fantastisk i 50 minutter. Og når jeg siger fantastisk mener jeg FANTASTISK. Jeg var totalt optaget af at holde fokus på Max, så belønningsraten var høj og han arbejdede som en drøm. Vi var oveikøbet på hold med Susanne og Annesine og kunne holde fokus selv om der passerede hinanden en del gange.

Vi tog det også med højt humør at vores hold blev en flot nr. 2 i konkurrencen, fordi Susanne valgte at belønne Annesine for flot arbejde inden hun passerede målstregen, og dermed blev slået med en brøkdel af et sekund af vinderne.

Da vi kom til de individuelle øvelser blev det for meget for Max, så efter at havde hilst et par gange på Annesine – som også inviterede MEGET kraftigt – og efter et smut ud af hallen, da de var gået, kom han i snor til de sidste øvelser.

Det var virkelig flot og koncentreret arbejde af ham, både Max og hans fører har virkelig udviklet sig, så de kan holde fokus på øvelserne når det gælder.

Ingen kommentarer: