mandag den 2. november 2015

Hemmeligheder



Sikken en masse skøn træning det blev til i dag.

Anita og jeg havde aftalt at træne i hallen i Køge et par timer. Jeg havde Max og Lille Bjørn med.

Med Lille Bjørn var fokus på lidt rallymomenter og lidt LP, bl.a. den nye omkring, som han er ret vild med, er du vimmer en fart der er på ham.

Med Max skulle jeg arbejde med FS1-programmet til When I’m 64. Først gået uden musik og uden hund, så med musik uden hund og til sidst med musik og hund. Der er nogle overgange der skal tænkes nærmere over, men jeg synes selv at programmet virker ganske lovende, og der er god tid til at arbejde med det i detaljer,

HTM2-programmet gik jeg med musik og hund, og de nye positioner/tempi virker lovende. Afslutningen skal jeg have tænkt ordentligt igennem, men jeg synes det er en god udvidelse af HTM1-programmet, og sekvenserne med tempo passer Max rigtigt godt.


Så var lige hjemme og vende, få årets første julekage (naturligvis bagt af Kirsten), hvorefter turen gik til Ringsted med Max, hvor en ny runde træning hos Johanna gik i gang.

Jeg har fået lov at bringe ovenstående foto og meget mere kan jeg ikke sige om den første del af træningen. Den var uden rallyskilte, de flade kegler blev udnyttet til alle mulige øvelser, der var også et spring på et tidspunkt. Temaet var meget interessant. Da det skal bruges på andre af Johannas hold, må jeg ikke skrive mere om det.

Endnu engang blev jeg imponeret over hvor skarp Max er til at holde fokus, når hans fører arbejder for det, og det var igen en benhård aften, hvor alle fik varmen.

I den individuelle runde havde jeg fokus på at bakke lige bagud (ny strategi skal afprøves), som primært skal bruges i FS men som bonus også er en rallyøvelse. Og så igen fokus på højrehandling – ja han er lidt langt fremme.

Jeg var hjemme 21:45 og Kirsten spurgte, om jeg var hjemme resten af aftenen eller der var mere træning :-)

Ingen kommentarer: