fredag den 20. november 2015

It's Only Rock 'n Roll (But I Like It)



 De sidste forberedelser er gjort klar til i morgen. Jeg skal stå op kl. 05:30 som til hverdag og afsted 06:50 som til hverdag for at være i Sorø ca. 07:30 for at være klar til indskrivning første banegennemgang kl. 08:00.

Set udefra kan det se mærkeligt ud, som vi kan blive mindet om gennem Adam og Noahs kærlige (?) serie Hva' sker der danskere, om dansk adfærd set udefra.

Dagens program handlede om kæledyr og indeholdt bl.a. lidt klip fra DKK’s prøver og udstillinger i Hillerød 19. september. Ca. 10:50 inde kan ses noget om rally lydighed bl.a. med undertegnede https://www.dr.dk/tv/se/hva-sker-der-danskere/hva-sker-der-danskere-9-10

Ja, sådan er det er at have en hobby og gå op i den.

Vi vil være en del hundenørder der mødes i weekenden til endnu et par rallykonkurrencer og Årets Hund konkurrencer som det naturligste i verden – og hvor er det skønt.

Jeg skal op til 5 prøver i morgen og strategien er ganske klar: jeg skal gøre som jeg har gjort de sidste måneder, når jeg skulle til prøve. Generalprøver i går og i dag (mentalt) og så være totalt skarp med at tage én prøve ad gangen.

Jeg véd at alle tre hunde er i topform, vi har haft nogle fantastiske træningsseancer på det sidste, og vi skal bare ind og have det sjovt sammen.

Det ER kun for sjov og jeg vil nyde en dejlig weekend med masser af flot hundearbejde og hygge med en masse skønne hundemennesker.

Jeg ønsker alle der skal op i weekenden i Sorø held og lykke, pøj pøj og knæk og bræk.

Vi ses!

Ingen kommentarer: