torsdag den 31. december 2015

Årets ...



På årets sidste dag holdt Sydkystens Hundeskole for fjerde år i træk rallyprøver, og for tredje år i træk en dobbeltrallyprøve.

Som sædvanlig udsolgt længe inden og som altid en top hyggelig prøve.

Jeg havde selv fornøjelsen at dømme den ene ring, og der var masser af flot hunde- og førerarbejde. Jeg vil godt have lov at fremhæve en præstation: Amanda og Osseaus 97 point og 3. vinder i championklasse; når Amanda strammer sig an kan hun få Osseau til at præstere fantastisk :-)

De nysgerrige kan se alle resultaterne her.

Årets Hundepriser blev annonceret ved samme lejlighed. De gik til:
  • Initiativgruppen bag Hundesport mod Cancer
  • Dyrenes Beskyttelse, Roskilde Internat ved Rikke Christensen-Lee
  • Johanna Allanach.
Jeg har skrevet blogindlæg på det sidste om årets dit, dut og dat. Så det vil jeg ikke gentage i aften.

Jeg har valgt at lave en liste over åres mest brugte tags i mine 206 blogindlæg i år, og skrive en kort kommentar til hver.

Nr.TagAntalKommentar
1 Max 128 Fars stjerne i rallyekspert og HTM og ham jeg glæder mig allermest til at arbejde med i 2016
2 Megan 72 Fars stjerne i rallychampion
3 Lille Bjørn 68 Fars LP-stjerne og kommende rallyekspertstjerne
4 Rallytræning 42 Med tre rallyhunde er det svært at undgå
5 Anita Jakobsson 38 Min yndlingstræningsmakker og meget mere
5 Johanna Allanach 38 Min yndlingstræner og inspirator
6 HTM 32 Min nye passion
7 LP-træning 27 Et fokusområde med Lille Bjørn i 2015, men ikke-eksisterende i 2016
8 Rally 19 Med tre rallyhunde og stor konkurrenceiver er det svært at undgå
10 Christina Ulrich Pedersen 18 Skøn rallytræningsmakker og inspirerende kollega i bestyrelsen af Sydkystens Hundeskole
11 Anja Christiansen 17 Min verdensklasse coach og min yndlingstræner i HTM
12 Lonni Gulmark Prirsching 13 Skøn træningsmakker og inspirerende kollega i bestyrelsen af Sydkystens Hundeskole. Og vores ”vi ordner verden over nogle øl og et par flasker rødvin” efter DM var uovertruffen!
13 Amanda Jakobsson 12 Min yndlingstræningsmakkers datter og herlig træningsmakker
13 FS 12 Er nok kommet med i slipstrømmen af HTM, men det skal nok blive et fokusområde i 2016
13 Lone Sommer 12 Mange skønne træningstimer i vinters og forhåbentlig også næste år
16 HTM-træning 10 Se HTM
17 Sonja Ordell Johannessen 9 Et nyt og meget inspirerende trænerbekendtskab, som fik mig tændt på FP3/TP.
17 Sydkystens Hundeskole 9 Jamen, den skal da bare være med.
19 Conni Hansen 8 Inspirerende at træne rally og HTM med, og nu hjemvendt til Sydkystens Hundeskole, vi kommer til at træne meget sammen i 2016.
19 HTM1 8 Se HTM
19 LP 8 Se LP-træning
19 Susanne Bach 8 Min mest inspirerende LP-træner, og forhåbentlig kommer vi til at have noget med hinanden at gøre, selv om jeg ikke er til LP længere.
 
Årets quiz 2016. Bliver det den sidste? Ingen har svaret endnu, så måske er tiden bare løbet fra den slags.

Jeg ønsker alle mine bloglæsere et fantastisk nytår!

Ingen kommentarer: