fredag den 30. september 2016

Kort og godt


Jeg havde besluttet at træne både FS og HTM programmerne uden musik og i den rækkefølge, når jeg kom hjem i dag.

Opvarmningen bestod i at Max hjalp med at tømme bilen for rallygrej, rydde op i godbidsroddet i garagen og finde noget ”nyt” (= ikke brugt i nyere tid) legetøj frem.

Og så gik vi ellers i gang.

Det kan siges kort: Det gik fantastisk.

Specielt FS-programmet, som vi ikke har prøvet i sin helhed i meget lang tid, var virkeligt skarpt. Hold op hvor var Max tændt, præcis og arbejdsivrig. Jeg blev helt forskrækket over så hurtigt han udførte øvelserne, det er præcis sådan, vi skal have det i ringen. En del godbidder undervejs og heftig leg bagefter.

I HTM-programmet gik det også forrygende, der var en enkelt position der drillede, men hold da op nogle lækre overgange og meget fine positioner. Igen godt med belønning og god leg.

Kirsten kom ud til sidst og tog et par fotos.

Max ville rigtigt gerne være fortsat – og det ville jeg sådan set også!!! – så jeg stoppede. Næste gang vi træner er til opvisningen i morgen :-)

Ingen kommentarer: