mandag den 27. februar 2017

10 års serviceeftersyn


Lille Bjørn har med mellemrum haft nogle krampeanfald; de har ikke varet så længe, lidt massage gjorde ham frisk igen, men naturligvis lidt bekymrende. Selvom vi synes han er ret ung, så siger kalenderen at bliver 10 år om 10 dage. Jeg havde i dag aftalt et besøg hos Thomas Ingvorsen, som undersøgte Lille Bjørn meget grundigt og stillede en masse spørgsmål.

Heldigvis var konklusionen positiv. Lille Bjørn er sund og rask, der er intet kiropraktisk at komme efter, og kramperne er med meget stor sandsynlighed muskelkramper. Det var da en diagnose, der var til at forstå og til at forholde sig til. Kuren er tilskud af magnesium (evt. andet, det undersøger vi), præcis det samme som jeg skal til at tage mod mine kramper i læggen. Ja både Lille Bjørn og jeg er blevet lidt ældre, og nu er vi på samme kur. Kontrolbesøg er aftalt i næste uge, og vi er ganske lettede.

Lille Bjørns rallykarriere fortsætter uændret :-)



CD’erne til træning og konkurrence har også fået et serviceeftersyn, og det indbefattede også et opdateret cover for fleres vedkommende.

Og et vemodigt kig på det øverste foto, jeg har faktisk trænet et nummer med Lille Bjørn, men han er så frygtelig følsom overfor at bliver trådt over tæerne …

Ingen kommentarer: