fredag den 28. april 2017

Klar til søndag!


En del af fredagen blev brugt på en hyggelig københavnertur. Vejret var ikke rigtigt til noget udendørs, så vi tog S-toget til Nørreport og metroen til Kongens Nytorv og kom dermed direkte ind i Magasin.


Vi indtog morgenkaffen i Café du Nord på 5. sal, med en flot udsigt..


Bagefter var vi omkring bogafdelingen og købte bl.a. Imran Rashids ”SLUK - Kunsten at overleve i en digital verden”, som jeg har læst rosende omtaler af og glæder mig til at læse. Det var helt underligt at købe bøgerne og tage dem med, når sådan noget i dag ellers altid foregår som nethandel.


Vi endte på L’education Nationale og jeg fik (naturligvis) skaldyrsfadet.

Hundene fik nogle lækre kødben, da vi kom hjem, efterfulgt af en dejlig tur ved stranden, og så fik kødbenene en tur til.

Jeg har samlet diverse papirer og hjælpemidler til prøverne på søndag, der er en del at holde styr på, men intet som en ordentlig tjekliste ikke kan håndtere 

Der er dommertingene, der er prøveledertingene (ikke mindst de første rettelser til kataloget), der er rallytingene og der er FS-tingene. Så er der naturligvis passende påklædning inkl. ekstra sko, regntøj mv.

Og sidst men ikke mindst det mentale. Der har jeg nogle rutiner jeg kører nu til aften og et par gange i løbet af i morgen. Så er vi klar til en fantastisk dag i Roskilde på søndag!

Ingen kommentarer: