fredag den 19. maj 2017

In the mood …


I morgen skal jeg til Årslev på Fyn med alle hundene. Max og Lille Bjørn skal op i rally championklasse, og derefter skal jeg dømme Begynder/Junior/Øvet. Prøverne tæller både til DM og Årets Hund.

Jeg har ladet op til prøverne ved absolut ikke at tænke på dem. Det er to prøver som alle andre, Max og Lille Bjørn er helt klar, og det er jeg også. Og så tager vi den derfra.

Megan skulle egentlig ikke have været med, men da min svoger fejrer sin 70 års fødselsdag og hele familien er til stede inkl. naturligvis Kirsten, fik Megan bonusturen til Årslev.

Den mentale opladning har bl.a. omfattet:

En aftale med Louise om at vi skal op i 6+ den 5. juni – det er en dag jeg har set meget frem til!!!


En skøn morgentur.


At glæde sig over den flotte omtale i Hunden af vores optræden 1. april 2017 i Hangar 17.


Masser af lytning til en redigeret udgave af Dengang da jeg var lille (Kim Larsen og Bellami), som jeg vil bruge til et HTM-nummer med Lille Bjørn.


Pakke bilen til turen til Årslev.

Hygge med hundene i haven.


Lækker aftensmad – hjemmelavede stjerneskud.

Vi glæder os til en dejligt dag på Fyn!

Ingen kommentarer: