onsdag den 7. juni 2017

Farvel Megan

Foto: Anne Gisselø (ANGI Foto) 13. marts 2016

Vi tog beslutningen i går aftes. Der er noget galt med Megans lever eller nyrer, og en udredning vil kræve blodprøver, som Megan er skrækslagen for. Jeg ringede til dyrlægen i morges fra arbejde og fik en tid i dag kl. 17. Jeg begyndte at græde næsten med det samme og var nødt til at tage hjem.

Vi har haft en stille og rolig hjemmedag og Megan er blevet ekstra forkælet. Hun kom en tur med til København, så Christian også kunne sige farvel til hende.

Kun nogle ganske få fik det at vide i morges, og de fantastiske dejlige hilsner vi har fået har været en kæmpetrøst på en meget trist dag.

Jeg var naturligvis med hende til det sidste, og jeg kunne se på hendes øjne, at vi gjorde det rigtige i rette tid. Jeg véd, jeg vil savne hende meget den kommende tid og hun vil altid fylde rigtigt meget i mit hjerte.

Tak for 14 fantastiske år Megan.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Årh smukke gamle Megan. <3 ved hun bliver taget godt imod på den anden side.. stort kram og mange tanker til jer alle.
Zarah og Funky.