lørdag den 17. juni 2017

Max hygge - og masser af videoer




Vi havde ikke rigtigt planlagt noget i dag, vi talte til morgen om at tage til København, men det gad vi alligevel ikke. Så ret spontant besluttede vi at vi ville have Moules Frites til aften. Max og jeg kørte op til Netto og købte muslinger og noget vin.

Lidt senere kørte vi alle fire til Lagkagehuset efter Cortado og morgenbrød.

Så besluttede vi at tage til Køge, fordi jeg trængte til nogle skjorter, og på 1½ time i 3 forretninger endte vi med 5 skjorter, 1 T-shirt og en cap til mig (sidstnævnte til Lille Bjørns HTM-nummer) og også lidt til Kirsten.


Vi havde ikke lyst til frokost, læste lidt, jeg snuppede en morfar i det pragtfulde vejr.

Max snuppede liggestolen efter mig.


Den tidlige aftensmad startede jeg med 12 østers og et glas cremant.


Derefter Moules frites.

Bilen er pakket til i morgen, hvor jeg skal Hente Anita kl.tidligt og vi skal videre til Zakkai Hundecenter (Tina Kjeldbjerg) i Odder og dømme en dobbelt rallyprøve.

Helt sikkert en hyggelig tur og en hyggelig dag i det hele taget.,

Og så kom der lige tre videoer fra Amanda fra HTM-prøverne 5. juni.









Masser af fint arbejde og en Max med logrende hale. Og en del potentiale for forbedring naturligvis :-)

Og er komogså vidoeer fra diverse rallyprøver og en enkelt FS1, jeg anede ikke, at der var filmet så meget - tusind tak Amanda :-)









 







Ingen kommentarer: