mandag den 19. juni 2017

Max og Lille Bjørn kvalificeret til finalen i Årets Hund


Lille Bjørn med fuldt fokus (foto: Grafiko.dk)

I dag kom invitationerne til finalen i Årets Hund i rally den 24. september i Ballerup. Ikke nogen overraskelse, men ikke desto mindre to mål, som er nået – og som jeg er meget glad for og stolt af at have nået.

Lille Bjørn er kvalificeret på en 8. plads med 21 point og Lille Bjørn på en 9. plads med 19 point. Jeg har naturligvis straks tilmeldt begge hunde.

Sidste år var alle tre hunde i finalen, Lille Bjørn blev nr. 8 i ekspertklassen, Megan nr. 12 i championklassen og Max nr. 8 i championklassen.

Det bliver ikke nemt at forbedre de nuværende placeringer i det skrappe felt, men naturligvis kommer vi for at kæmpe for vores placeringer.

Jeg vil slutte med at ønske ALLE der har kvalificeret sig til finalen kæmpestort til lykke, jeg glæder mig til mødes med jer til en fantastisk dag. Der er altså noget særligt ved finaler: på den ene side afslutning af et forløb, på den anden side udgangspunkt for at sætte nye mål.

Ingen kommentarer: