fredag den 2. juni 2017

Megan 14 år - tillykke!!!

Foto: Anne Gisselø (ANGI Foto) 13. marts 2016

Om nogle få timer fylder Megan 14 år.

Hvad kan jeg skrive, som jeg ikke allerede har skrevet om hende? Vi har oplevet så meget sammen. Hun har været min trofaste ledsager til 3 dressurprøver, 3 udstillinger, 40 LP-prøver, 137 rallyprøver og 2 færdighedsprøver. Vi har været til DM i rally 6 gange, til Årets Hund i rally 2 gange.

Vi har trænet mange steder med mange dygtige trænere. Det er sammen med Megan hundeverdenen har foldet sig ud for mig og jeg har mødt de mest fantastisk skønne mennesker.

Megan er gammel nu, men stadig frisk, hun har lidt småskavanker, men vi håber hun holder lidt endnu. Jeg nyder hver eneste dag sammen med hende og glæder mig over, at det netop var os to, der har oplevet så meget sammen. Vi har så mange fantastiske minder, nogle som kun er mellem os, og andre, som vi har delt med mange andre.

Et af de skønneste minder er DM i rally 2013, hvor Charlotte Lia med Spot og Megan og jeg fulgtes til Nørager, Megan og jeg kom i finalen med en 10. plads 0,3 sekunder foran nr. 11, og endte på en fantastisk 5. plads. Hvor var det godt Charlotte skulle køre hjem, for jeg kunne ikke ;-)

Hun har været en meget aktiv dame til det sidste. Så sent som i år har hun været til 6 rallyprøver og bestået to med 91 og 95 point, og gjort det godt til nogle uofficielle Nose Work prøver, senest den 13. april.

Megan har altid været en sød, nem og dejlig hund. Hun kan med alt og alle - mennesker og dyr - man skulle bare passe på hendes glædeshop, der kunne (og stadig kan) slå hvem som helst omkuld.

Jeg har bladret i fotoarkiverne og fundet nogle favoritfotos frem.

Foto: Camilla Johannessen

Foto: Vicky Bjerring

Foto: Vicky Bjerring

Foto: Laila Stender Bonde 4. juli 2015

Foto: Laila Stender Bonde 4. juli 2015

Foto: Anne Gisselø (ANGI Foto) 13. marts 2016

Foto: Anne Gisselø (ANGI Foto) 13. marts 2016

Foto: Camilla Johannessen (Grafiko.dk) 28. december 2016

Foto: Camilla Johannessen (Grafiko.dk) 28. december 2016

Ingen kommentarer: