fredag den 2. juni 2017

Rally champion cup 2016/2017


Rally champion cup blev stiftet i 2012 af Johanna og mig, for at opmuntre til at stille op i championklasse. Det virker ikke som om der er behov for at gøre noget særligt i den forbindelse længere, for hold da op en populær klasse! Men champion cup fortsætter ufortrødent nu for 6 år.

I det daglige er Annie den, der trækker det store læs, ved at opdatere resultatlister. Læs mere på Annie Larsens hjemmeside.

Igen i går har Johanna sørget for at koordinere bestilling af de mange rosetter og jeg står for uddelingen. Jeg fik rosetterne af Johanna i går, og nu kommer den sjove del: at uddele dem.

Jeg startede ubeskedent med mig selv, som man kan se af fotoet.

Megan fik to rosetter, en for ældste hund og en for bedste spaniel – hun blev nr. 18 sammenlagt. Max fik også to rosetter, en for bedste terrier og en for at blive nr. 9 sammenlagt. Lille Bjørn skulle også med, han fik ingen roset, men blev nr. 24 sammenlagt med 4 tællende resultater.

Ingen kommentarer: