tirsdag den 10. oktober 2017

HTM-træning


Jeg trænede lidt HTM med Max i haven sidst på eftermiddagen.


Det er ikke noget jeg fortæller om, men jeg har faktisk en del hundelegetøj i garagen – en del af hunderodet, som Kirsten kalder det – og til træningen fandt jeg den lilla Kong Wubba frem for første gang, med kæmpesucces.

Jeg havde planlagt at gå HTM3-nummeret to gange med musik, bare for at få det ind på rygraden, Max var med i haven og ville også være med, så det blev med hund, og det gik faktisk ikke så tosset.

Vi fik genopfrisket ”Bord” – dæk under bordet – vi fik arbejdet med positionerne, hvor de fleste er relativt sikre, der er nogle enkle overgange og nogle lidt sværere, der er et nyt moment ved bordet, da jeg henter hatten og ser på fotoet, der er nogle løb i P2 og P6, som Max er ret glad for, inkl. nogle bløde links.

Vi fik også arbejdet med fejlhåndtering, hvor jeg vil afbryde positivt – og starte op igen – ikke noget med at ”prøve på at redde den” :-)

Jeg var faktisk rigtigt godt tilfreds, Max var virkelig godt på, og der kom et meget fint flow i træningen. Det er altså ret motiverende at skulle starte i en ny klasse om 4 dage uden at have noget pres hvilende på sig :-)

Ingen kommentarer: