fredag den 27. oktober 2017

Simon Smith and the Amazing Dancing Bear




Simon Smith and the Amazing Dancing Bear er skrevet af Randy Newman, hans indspilning er lidt kedelig synes jeg. Jeg hørte den først med Alan Price Set, Alan Price var jeg en stor fan af, jeg kendte ham via et af min ungdoms absolutte favoritbands the Animals. Og så er der altså lige Muppets version af den.

For flere år siden drømte jeg om et Freestyle nummer med Lille Bjørn til den, det blev aldrig til noget seriøst, men det bliver det så nu. Det er på Kirstens opfordring, og jeg var meget, meget nem at lokke. Hun synes han kan så mange tricks, og selvfølgelig skal han også prøve den disciplin!

Her til aften blev det så besluttet, at han 17. december i Hangar 17 skal debutere i FS1. Det glæder jeg mig rigtigt meget til at udvikle et program til :-)

Det er vist meget karakteristisk for min helt afslappede indstilling til det at gå prøver, for selvom jeg skal til prøve i morgen, har ovenstående – cirka på niveau med det, at få styr på alt udstyret til i morgen – fyldt mest i den hunderelaterede del af bevidstheden i dag.


Det med udstyr er efterhånden en større omgang, men jeg har – ikke mindst takket været Kirsten – styr på det hele, så det er klar til i morgen.

Jeg har nu været med i HTM-verdenen i 2½ år, i morgen skal Max til sin 20ende HTM-prøve, Lille Bjørn til sin anden og Louise og jeg skal for 7ende gang optræde med vores 6+-nummer.

Jeg har ingen nerver, ingen resultatmål, intet der skal bevises …. Jeg skal bare ind og have det topsjovt med Lille Bjørn, Max og Max, Billie & Louise. Der er nogle detaljer, jeg har fokus på i HTM3-programmet, der er en afslutningsdetalje jeg har fokus på i HTM1, 6+ klarer vi på rutinen!

Selvom jeg indimellem synes jeg er ny i sporten, må jeg erkende, at jeg dog har en del erfaring, og summen af det hele er: Jeg glæder mig VILDT til i morgen.

Ingen kommentarer: