lørdag den 6. januar 2018

Afslapning og muligheder


Det var virkelig tiltrængt med en weekend uden planer overhovedet - bortset fra julefrokost med bestyrelse og instruktører i Sydkystens Hundeskole i morgen, men det er i kategorien hygge og afslapning, 9 skønne kvinder, Casper på knapt ½ år og så undertegnede :-)

Billedet ovenfor kunne være fra lige nu, men er taget af Kirsten i går, hundene forstår virkelig at slappe af sammen med os andre.

På dagens korte to do liste stod bl.a. indkøb af en mobilholder til brug i bilen. Jeg fandt den rigtige på thansens hjemmeside og tjekkede at de havde den i Køge.

Vi kørte der ned lidt over 12, en rigtig dum idé en udsalgslørdag. Da vi så, hvor mange, der desperat ledte efter parkeringsplads, gik turen tilbage til Solrød, vi parkerede ved biblioteket og gik med hundene ned ad Mellemvang – hvor vi boede da vi flyttede til Solrød i 1979 – og omkring Kilen.



Kommunen, forsyningen og gymnasiet i Solrød viser med VANDPLUS-projektet KILEN, hvordan et lille, ubenyttet overskudsareal kan opgraderes til et kombineret regnvandsbassin og multifunktionelt byrum med fokus på fællesskab, bevægelse og læring.


Jeg synes, det er et oplagt område til Nose Work træning 😊


Jeg kom til at nævne for Kirsten, at det kunne være rart, hvis lidt af garagen kunne bruges til hundetræning og det var hun helt med på. Så jeg skal ”bare” tage mig sammen til at rydde den forreste del. Jeg må erkende, at langt det meste er hundeudstyr, det er uhyggeligt, så meget, der er samlet. Men oprydningen går i gang i morgen!

Jeg har tænkt rigtigt meget over planerne for 2018, og det føles helt rigtigt, som jeg tidligere har skrevet om: HTM er 1. prioritet for begge hunde, rally og Nose Work i den rækkefølge er for sjov!

Ingen kommentarer: