tirsdag den 13. marts 2018

Nose Work i Solrød Center


Aftenens træning på Meretes Nose Work hold foregik som i sidste uge i Solrød Center. Søgene var i området mellem Netto og Aktivitetscentret og mellem Netto og Apoteket.


Lille Bjørn og jeg startede ved muren på Nettos nordside, vi fandt uden videre 3 søg, det fjerde kneb det med, men jeg fik belønnet for et lidt højt søg på stativet til indkøbsvognene (for langt fra kilden). Søget langs de tomme lokaler lige efter Netto gik fint, først en markering under et vindue, og derefter lige om hjørnet og markering.

På det store areal fik vi vide at der var i alt 20 søg. De var placeret alle mulige steder og Lille Bjørn var helt i hopla og lavede de flotteste markeringer alle mulige steder.


Vi gik rundt om det tomme springvand, Lille Bjørn var meget interesseret i at komme op, og endte med at lave en tydelig markering som vist – naturligvis en korrekt markering. Vi endte vist med at have fundet 16-17 stykker.

Derefter skulle vi videre til søgene hvor Merete stod, mellem Netto og Apoteket. Lille Bjørn og jeg holdt pause mens Anita og Django var i gang, og så blev det Lille Bjørns tur, Anita tog nogle fotos:







De to første søg på Nettos mur var flotte, det sidste ved indkøbsvognene tog længere tid, og jeg fik tilbagemelding om, at jeg stod alt for tæt på Lille Bjørn, så han ikke kunne søge frit. Vi lavede det om til sidste, hvor jeg havde ordentligt afstand, og han søgte ligeså smukt og markerede alle tre uden problemer.

På Apotekets mur var der to søg, som han markerede fint, et den ene vej, det andet på vejen tilbage.

Som afslutning to søg på en mur, og igen markering først den ene vej, og siden den modsatte vej.

Virkelig imponerende arbejde af Lille Bjørn, totalt veloplagt hele timen, og meget flotte og overbevisende markeringer.

Endnu en dejlig træningstime!

Ingen kommentarer: