søndag den 1. april 2018

Træning med et kæmpesmil


Selvfølgelig skal træning gerne være sjov og smilende, men dagens træning med Lonni var langt over niveau. Lonni er altid skøn og glad at træne med, men den tilbagemelding jeg fik efter Max’ og mit HTM-program var alligevel, så jeg blev ekstra superglad. Lonni spurgte hvad jeg havde gjort, for jeg virkede glad og afslappet og det smittede totalt af på Max, som bare gik som en drøm.

Der var simpelthen sket det, at jeg for det første havde varmet ordentligt op, og været helt bevidst og konsekvent med at Max ikke måtte snuse. Og for det andet tog en dyb indånding i starten, rettede mig op og smilede ud til Lonni. Og fortsatte med at stole på Max og smile gennem programmet. For hulen, det var godt, det virkede, og det var totalt overskudsagtigt. Den følelse er lige noteret, og den tager vi med i ringen på lørdag. Og selvfølgelig også til rallyprøverne i morgen!

Lille Bjørn gik også som en drøm, først det meste af klasse 1 programmet (fordi jeg havde sat den forkerte version af musikken på), derefter det fulde klasse 2 program, hvor der var lidt kludder med skiftet fra P2 til P3 og i afslutningen, men det er også ændret siden i går, så der fokuserer vi lige træningen de næste dage. Resten var skønt med en totalt fokuseret Lille Bjørn, som bestemt gerne ville være fortsat længe endnu 😊

Det gjorde bestemt heller ikke humøret dårligere at se Lonni og Morgans to programmer i HTM og FS. Det er så flot og præcist og flydende, alt hvad der laver. Den glæde, der stråler ud af dem, går lige i hjertet – det er en fantastisk ekvipage ❤❤❤

Det var bare den skønneste start på søndagen!

Ingen kommentarer: