torsdag den 24. maj 2018

Småt og småt?


Jeg har fri i morgen, og ser frem til en forlænget weekend med masser af hundeaktiviteter, samt en middag, som Kirsten og jeg har store forventninger til.

Jeg har gjort papirerne klar til weekendens rallyprøver. Lille Bjørns rallybog var fyldt helt ud fandt jeg ud af i sidste uge. Jeg havde dengang han gik til færdighedsprøve brugt den samme bog bagfra, det fortsatte med HTM-resultaterne og pludselig var bogen fuld og HTM-resultaterne stod i et virvar mellem rallyresultater. Jeg købte en ny HTM-bog, har kopieret de relevante resultater og klæbet dem ind.

Den gamle LP-resultatbog er til gengæld blevet konverteret til rallybog, og så passer det hele fint igen.




Jeg har gjort seniorbanen (uofficiel klasse) klar til på lørdag, og fandt to stykker legetøj til hundene bagefter. Jeg legede lidt med hundene, Lille Bjørn hyggede sig med en and, og løven fik Max hurtigt gjort kål på …


Kirsten viste mig et par nye sko, jeg troede hun sagde mærket var Shoot the Bear, det var det heldigvis ikke!!!

I morgen formiddag skal Anita, Sidsel og jeg træne HTM i Viby, jeg overvejer, hvad jeg skal fokusere på. Det bliver bestemt Max’ nye program, der skal være i centrum for mig, og så kribler det lidt for at få arbejdet med det første minut af Lille Bjørns nye nummer.

Apropos det nye nummer er drømmen, at jeg på Samsø skal debutere i HTM3 med Lille Bjørn, og dermed have begge hundene op i klassen. Amanda, Anita og jeg har i dag booket samme sommerhus som sidste år, så er rammerne på plads for en god og hyggelig weekend.

Lørdag og søndag står den på rally. Jeg har skrevet om prioriteringen tidligere – juniorklasserne er vigtigst – og jeg skal have eksperimenteret med Max’ starter. Og i øvrigt have fokus på, hvordan hundene og jeg selv har det i det forventede meget varme vejr. Hvad med den middag?

Nå ja, jeg har for længe siden booket bord på Odd-Fellowgaardens Privaten (Køge) til hummeraften i morgen. Vi forventer en ganske fantastisk aften, og jeg er glad for af rallyen lørdag starter sent og er i Vipperød (=tæt på).

Det bliver en skøn weekend 😊

Ingen kommentarer: